نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بیم ها و امیدهای بیانکونری / بسته خبری (1)

بیم ها و امیدهای بیانکونری / بسته خبری (1)

 

10 روز تا پایان مهلت تعیین شده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی باقی مانده و تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری A فرصت چندانی تا آخرین برآوردها و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند. بیانکونری نیز ابهامات فراوانی در خصوص شمار فراوانی از بازیکنان فعلی و گزینه‌های مدنظرش دارد.

 

آخرین شنیده‌ها از شایعات بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

به ادعای روزنامه L’Equipe فرانسه؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بسته پیشنهادی رئال‌مادرید حاوی 100 میلیون یورو به علاوه گرت بیل، خامس رودریگز و کیلور ناواس در ازای نیمار را رد کرده است!
Gazzetta خبر داده که به غیر از امره جان و بلیز متوئیدی، یوونتوس در صورت تمایل بارسلونا آماده است تا این بازیکن را نیز در مذاکرات فی‌مابین دو باشگاه لحاظ کند.
لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی از باشگاه یوونتوس خواسته در صورت تمایل به مذاکره در خصوص بازیکن آرژانتینی خود باید پیش از هر چیز وضعیت «حق تصویر» او را حل کرده و سپس پیشنهاداتش را تنظیم و به پاریس ارسال کند. این در حالی است که دیبالا همچنان اصرار دارد در یووه بماند و از جمع بیانکونری جدا نشود.
روزنامه Tutto Sport از آمادگی و راضی بودن باشگاه بارسلونا برای معاوضه ایوان راکیتیچ با امره جان خبر داده است.
گریگوریس کاستانوس هافبک 21 ساله تیم یوونتوس B بنا به ادعای شبکه تلویزیونی Sky Sports Italia درصدد جدایی از جمع بیانکونری و پیوستن به تیم پسکارا در رقابت‌های سری B ایتالیا است.
در حالیکه برخی از منابع خبری در ایتالیا از نزدیک بودن انتقال دنیه‌روگانی مدافع 25 ساله یووه به جمع جالوروسی‌ خبر می‌دادند و مبلغ مورد توافق دو باشگاه بر سر انجام این این انتقال را نیز شامل 30 میلیون یورو (برخی منابع نیز20، 24، 25 و بعضی دیگر 28 میلیون یورو عنوان کرده‌اند.) به اضافه السیو ریکاردی (مدافع 19 ساله رم) و ژان سلار (مهاجم 20 ساله و اهل اسلوونی) عنوان می‌کردند، جدیدترین شنیده‌ها از توقف مراحل اجرایی این مبادله خبر می‌دهند. روگانی در صورت پیوستن به رم سالیانه 2.5 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.
اکسل ویتسل هافبک 30 ساله بورسیا دورتمند در گفتگو با وب‌سایت ‌Goal فاش کرده که در سال 2016 تمام کارها برای پیوستن او به یوونتوس فراهم بوده و او با وجود حضور در آزمایش‌های پزشکی یووه از عدم همکاری مسئولان زنیت‌سن‌پترزبورگ در واپسین ساعات انجام این انتقال گفته است. 
روزنامه Corriere della Sera از علاقه پاری‌سن‌ژرمن به میرالم پیانیچ خبر داده و مدعی شده پاریسی‌ها تنها روی دیبالا نظر ندارند و تمایل فراوانی دارند هافبک بوسنیایی یوونتوس را نیز به جمع خود بیافزایند.
ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه المپیک لیون در پستی که در حساب کاربری‌اش در توئیتر منتشر کرده به یوونتوس و سایر باشگاه‌هایی که به دنبال اغوا کردن موسی دمبله مهاجم 23 ساله این تیم هستند هشدار دارد؛ این بازیکن نماد لیون است و این باشگاه هیچ علاقه‌ای برای مذاکره برای انتقال او ندارد. 
Gazzetta فاش ساخته که باشگاه فیورنتینا در صورت جذب متئو پولیتانو یا دومنیکو براردی و رودریگو دی‌پاول ممکن است حاضر به فروش فدریکو کیه‌زا به یوونتوس شود.
Sport‐Italia عنوان کرده؛ مائورو ایکاردی مصمم است که اینتر را فقط به مقصد یوونتوس ترک کند؛ بنابراین ناپولی آماده است به جای او با فرناندو لورنته قرارداد همکاری امضاء کند.
ریوالدو ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی برزیل در گفتگو با Betfair پیوستن احتمالی نیمار به یوونتوس و تشکیل زوج فوق‌خطرناک رونالدو - نیمار را باعث افزایش آمار گلزنی رونالدو در رقابت‌های سری A و انتقالی بسیار مفید برای باشگاه یوونتوس دانست.
پیر پائولو مارینو مدیر ورزشی اودینه‌زه از نزدیک بودن یووه، اینتر و ناپولی برای جذب رودریگو دی‌پاول وینگر 25 ساله و آرژانتینی این تیم خبر داده است. 
Tutto Sport از برنامه ویژه فابیو پاراتیچی برای انتقال ماریو مانژوکیچ خبر داده و مهاجم کروات یووه را اصلی‌ترین گزینه خروجی در خط حمله بیانکونری دانسته است. 
از دست دادن پنالتی توسط پوگبا در دیدار مقابل لسترسیتی باعث شده تا موج فزاینده‌ای از حملات نژاد پرستانه بر علیه او در برخی از شبکه‌های اجتماعی شکل بگیرد. به گفته Tutto Sport این حملات بهترین دستاویز برای هافبک فرانسوی شیاطین‌سرخ برای خروج از این باشگاه خواهد بود؛ جائیکه آغوش باز زین‌الدین زیدان در مادرید و هزاران هوادار علاقه‌مند به پاول در تورین به انتظار او نشسته‌اند. 
ESPN از تمایل پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا بدون درگیر کردن نیمار در این انتقال خبر داده است. پاریسی‌ها در صورت موافقت یوونتوس آماده پرداخت 73 میلیون یورو برای جذب این بازیکن است.
علی‌رغم شایعات فراوان در خصوص مذاکره یووه با مدیران بارسا برای به خدمت گرفتن خوان میراندا مدافع 19 ساله این تیم، روزنامه AS از نزدیک بودن این بازیکن به باشگاه شالکه 04 آلمان خبر داده است.

 

طبعاً عناوین ذکر شده تنها بخشی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری اطراف باشگاه یوونتوس است و هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود. شنیده‌های جدیدتر در بسته‌های خبری بعدی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

گفتنی است طبق قانون مصوب شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های سری A و اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از روز دوشنبه یکم ژوئیه (10 تیرماه) آغاز و در روز دوشنبه دوم سپتامبر (11 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. همچنین مقرر شده پنجره ترانسفرینگ نیم‌فصل این رقابت‌ها نیز از از روز دوم تا سی و یکم ژانویه 2020 باز باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: